Vandaag - 10:43
Of je nu een ervaren tennisser bent of gewoon zin hebt in een leuke sportieve middag, iedereen is van harte welkom om mee te doen en zijn/haar vereniging naar de overwinning te helpen!
Datum: Zondag 16 augustus
Aanvang: 12:45 uur
Locatie: Tennisvereniging De Meet
Doe je mee? Schrijf je dan (individueel) in via [email protected]. Vermeld daarbij duidelijk namens welke vereniging je de strijd aangaat (de Meet of ODIO).
Het inschrijfgeld bedraagt €10 p.p. Voor hapjes en avondeten wordt gezorgd. Daarnaast is de bar natuurlijk geopend voor verfrissende versnaperingen!
Trek je sportieve outfit aan en strijd voor jouw club, dan zorgen wij voor leuke wedstrijden, gezonde rivaliteit en mooie prijzen. Wij zien jullie graag op zondag 16 augustus!
Jordy, Joy, Emi & Maartje
Nieuwscategorieën
Wassevendreef 1
4641 DA Ossendrecht
40280359